duminică, 5 februarie 2012

Premiu

Hehe,primul meu premiu!!!
Ma bucur tare mult si pentru asta trebuie sa ii multumesc Mihaelei  http://diamar99.blogspot.com pentru bucuria pe care mi-a facut-o! 
Premiul acesta vine impreuna cu niste intrebari la care voi raspunde cu mare placere!
1. Care este produsul de machiaj preferat?
Folosesc destul de des pudra si fond de ten de la  Guerlain si Mac. 
2. Care a fost trend-ul preferat in anul ce tocmai a trecut?
Nu merg pe anumite tendinte,ma imbrac in ce imi place si in ce imi sta bine.
3. Care este desertul preferat?
Off,aici este cam greu..imi plac toate deserturile ce contin ciocolata.
4. Culoarea preferata?
Imi place movul,maro,rozul. 
5.Care este prenumele tau?
Unul dintre cele 3 prenume :) este Carole.
6.Lara Fabian - Je t'aime.Ador aceasta melodie precum si toate melodiile Larei Fabian.Are o voce extraordinara.
7. Caini sau pisici?
Caini.Ii iubesc enorm.Am 3 caini insa doar unul locuieste cu mine..O mica blanoasa care se numeste Brownnie :).
 Regula urmatoare cere sa mentionez ceva despre mine ce nu am mai spus pe blog 

As putea incepe cu faptul ca sunt in zodia leu si asta poate sa spuna multe despre mine.Sunt incapatanata dar in sensul bun..daca imi doresc ceva nu ma las pana nu obtin.
Am devenit vegetariana :) insa voi continua sa gatesc fel si fel de bunatati,faptul ca am devenit vegetariana nu ma impiedica sa-i gatesc sotului meu.
Sotul meu este cetatean francez si eu sunt o mulatra cu cetatenie dubla..romana si franceza. 
Aaa,si imi iubesc enorm cainele pe Brownnica mea,asta pana cand un viitor bebe ii va lua locul.Insa nu definitiv.  
 

Multumesc foarte mult pt premiul oferit.Draga mea Mihaela este o scumpa.



3 comentarii:

  1. Ma bucur tare,tare mult ca ai reusit sa-l ridici.Acum du-te repejor si dupa celalalt care te asteapta cumintel sa-l ridici.Te pup cu drag!Vin cu placere la tine in "bucatarioara".

    RăspundețiȘtergere