miercuri, 11 ianuarie 2012

Piure 'La cuisine de Carole'

Sotul meu tot manca la un anumit restaurant de aici din Italia,un piure super bun.Tot intreba bucatarul cum il pregateste dar acesta nu a vrut sa-i dezvaluie secretul.Eu vreoiam sa incerc sa gatesc un piure asemanator insa nu puteam avand in vedere ca am 'locuit' la hotel timp de 4 luni de zile sau chiar mai mult(confortabil dar si plictisitor in acelasi timp).Acum avand in sfarsit apartamentul meu,bucataria mea,am incercat sa pregatesc acest piure exact la fel...si mi-a iesit!Nu e deloc greu,nu este o reteta elaborata.Sper sa va placa si voua.
Avem nevoie de :
5 cartofi
75 g de unt
200 ml smantana
sare
piper

Bagam cartofii in cuptor pentru 50/60 minute la 250 grade.

Intre timp topim untul si il amestecam cu smantana,saram si piperam.
Decojim cartofii,si ii pisam cu o furculita sau cu aparatul pentru pisat,dupa care turnam peste smantana amestecata cu untul.
Amestecam incet cu o lingura si servim
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu