sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Tarta cu biscuiti si prune confiate

O tarta foarte buna si lejera.Potrivita in serile in care aveti chef sa leneviti si sa va uitati la televizor.Se pregateste usor si gustul este divin.Am pregatit-o intr-una din serile acelea..in care nu aveam chef de nimic si nu am cantarit ingredientele..Sunt puse  'dupa ochi',dar am sa incerc sa estimez.

Avem nevoie de :
1 mar
10-15 biscuiti
4 oua
200 ml lapte
1 aluat cumparat
200-300 g prune confiate
stafide..cca 1 cana
scortisoara
2 linguri de zahar
Pasul 1: Intr-o cana cu ceai cald punem stafidele si prunele confiate.Le lasam sa se inmoaie
Pasul 2: Sfaramam biscuitii,ii punem intr-un bol impreuna cu,ouale batute,laptele,scortisoara,zaharul,stafidele,prunele si amestecam .
Apoi punem aluatul intr-o tava  si bagam in cuptor la 180 grade timp de 10-15 minute.
Eu l-am pus ca in imaginea de mai jos pentru a nu se umfla in timpul coacerii.

Scoatem din cuptor si turnam compozitia.
Ornam cu felii foarte subtiri de mar si bagam din nou in cuptor timp de 25 minute.
Pofta buna!







3 comentarii: