duminică, 8 ianuarie 2012

Rulouri de vinete cu branza Brie

Astazi am facut niste rulouri de vinete foarte gustoase.Avand in vedere ca mie imi plac foarte mult vinetele nici nu se putea sa nu mi se para aceasta reteta altfel decat bunaaaa!

 

  Avem nevoie de :

1 vanata (2,3)depinde cat vreti sa faceti.
100 g de branza.Eu am folosit branza Brie.
2,3 rosii taiate cubulete
1 catel de usturoi
patrunjel
1 lingura cu varf de ricotta(se poate pune si smantana)
sare,piper

Taiem vinetele feliute subtiri.



Punem uleiul la incins intr-o tigaie.(2,3 linguri de ulei) .Inainte sa prajim feliutele de vinete,le stropim cu putina apa evitand astfel absoarberea uleiului.
Se prajesc bine pe ambele parti.

Intre timp punem celelalte ingrediente intr-un castron,le amestecam bine pana obtinem o pasta.
Pe masa de lucru intindem putina folie de plastic,punem felita peste si o lingurita de pasta.



Apoi,cu ajutorul foliei,rulam felia de vanata si o strangem bine la ambele capete.



Taiem cu foafeca si scoatem usor ruloul din folie.


      Le punem pe un platou si servim. 
            Un aperitiv delicios!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu